Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem na3po4



Zadanie 8.1.. Celem doświadczenia było odróżnienie dwóch, oznaczonych umownie literami X i Z, metali, z których wykonano płytki.. Powstanie malinowego zabarwienia roztworu zaobserwowano tylko w jednej probówce, a pH wodnego roztworu w probówce, w której nie uzyskano malinowego roztworu, było mniejsze od 7.. Określ odczyn wodnych roztworów soli w probówkach I, II i III.. Na podstawie przeprowadzonego doświadczenia można stwierdzić, że wodorotlenek glinu Zadanie 8.2. Podaj, czy zilustrowana schematem reakcja jest przemianą anaboliczną, czy kataboliczną.. metal X metal Z FeCl2 (aq) FeCl2 (aq) Celem doświadczenia było odróżnienie dwóch, oznaczonych umownie literami X i Z, metali, z których wykonano płytki.. Zaznacz poprawne dokończenie zdania.. W trakcie reakcji zachodzącej w probówce (I / III) zanika zielony galaretowaty osad i powstaje 2 Objawy reakcji zaobserwowano we wszystkich probówkach.. 3 Zarówno w probówce I, jak i w probówce II zaobserwowano zanik osadu i powstanie roztworu.. Zarówno w probówce I, jak i w probówce II zaobserwowano zanik osadu i powstanie roztworu.. Tę część doświadczenia przeprowadzono w temperaturze pokojowej zgodnie z poniższym schematem.. Zadanie 17.. Na podstawie przeprowadzonego doświadczenia można stwierdzić, że wodorotlenek glinu Celem doświadczenia było odróżnienie dwóch, oznaczonych umownie literami X i Z, metali, z których wykonano płytki..

Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.

(0-1) Napisz, co zaobserwowano podczas doświadczenia 1. w probówkach I-III, lub zaznacz brak objawów reakcji.Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.. Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.. Celem doświadczenia było odróżnienie dwóch, oznaczonych umownie literami X i Z, metali, z których wykonano płytki.. pokaż wskazówkę » pokaż odpowiedź.. Między HCl i NaOH zaszła reakcja ____ 2. a) Podaj numer probówki, w której wydzielił się gaz, oraz numer probówki, w której wytrącił się niebieski, galaretowaty osad.Przeprowadzono doświadczenie, zilustrowane następującym opisem: Do kolby z węglanem wapnia wlano roztwór kwasu solnego, kolbę zatkano korkiem z rurką odprowadzającą, której koniec wprowadzono do kolby z wodą wapienną.. Probówka I: zasadowy Probówka II: obojętny Probówka III: kwasowy.. Doświadczenie 1.. Po pewnym czasie obie płytki wyjęto z roztworów, osuszono i zważono.Przeprowadzono doświadczenie, którego przebieg zilustrowano na poniższym schemacie: W każdej z probówek zaobserwowano zmiany świadczące o przebiegu reakcji chemicznej.. Wiadomo, że jednym metalem był cynk, a drugim - nikiel.Uzupełnij poniższe schematy, tak aby przedstawiały zapis konfiguracji elektronowej atomu pierwiastka X w stanie podstawowym oraz w stanie wzbudzonym, w którym wszystkie elektrony walencyjne są niesparowane i należą do powłoki trzeciej..

(0-1)Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.

Napisz numery wszystkich .Przeprowadzono doświadczenia, które zostały zilustrowane na schematach: Uzupełnij poniższe zdania, podkreślając właściwe określenie w każdym nawiasie.. Po dodaniu HCl do roztworu NaOH z fenoloftaleiną ten roztwór _____Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.. Zaobserwowano, że jednym z produktów zachodzącej reakcji jest bezbarwny gaz, który wprowadzony do wodyPrzeprowadzono doświadczenie chemiczne zilustrowane schematem: Substancje X oraz Y są związkami organicznymi.. Wiadomo, że jednym metalem był cynk, a drugim - nikiel.. Celem doświadczenia było odróżnienie dwóch, oznaczonych umownie literami X i Z, metali, z których wykonano płytki.. Między HCl i NaOH zaszła reakcja ____ 2. glukoza(aq) etan-1,2-diol etanol sacharoza(aq) I II III IV świeżo strącona zawiesina Cu(OH)2 Objawy reakcji zaobserwowano w probówkach I, II i IV.. Na podstawie tej obserwacji postawiono następującą hipotezę: Nadmiar jonów OH- spowodował rozpuszczenie stałego Na 2SO 4.Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.. Czas roztwarzania wynosił: w probówce I - 7 s w probówce II - 125 sPrzeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem..

(0-1) Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.

Zawartość każdej probówki dodatkowo zalkalizowano i ogrzano.Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.. Do probówek wlano jednakową objętość wody.. Wpisz literę A albo B. 1.. (1 pkt) Określ, jaką rolę (utleniacza czy reduktora) spełnia nadtlenek wodoru w reakcjach opisanych równaniami:Przeprowadzono doświadczenie chemiczne zilustrowane poniższym schematem.. Powstanie malinowego zabarwienia roztworu zaobserwowano tylko w jednej probówce, a pH wodnego roztworu w probówce, w której nie uzyskano malinowego roztworu, było mniejsze od 7.Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.. Zadanie 12.1.. Zbadano odczyn roztworu w każdej probówce przy użyciu uniwersalnego papierka wskaźnikowego.. Zadanie 17.. Otocz kółkiem poprawne dokończenie poniższego zdania.. Objawy reakcji zaobserwowano we wszystkich probówkach.. Zadanie 19.. Wiadomo, że jednym metalem był cynk, a drugim - nikiel.Etap 1.. Przeprowadzono doświadczenie chemiczne zilustrowane poniższym schematem.. Napisz równania przebiegających reakcji chemicznych, opisanych na schemacie cyframi 1 i 2.Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.. Określ funkcję enzymu w katalizowanej reakcji, którą zilustrowano na powyższym schemacie.. Zadanie 18..

Przeprowadzono doświadczenie chemiczne zilustrowane poniższym schematem.

Stosując wodne roztwory podanych substancji, przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym rysunkiem.W celu zbadania aktywności miedzi, cynku, żelaza i srebra przeprowadzono dwa doświadczenia zilustrowane poniższym schematem.. Powstanie malinowego zabarwienia roztworu zaobserwowano tylko w jednej probówce, a pH wodnego roztworu w probówce, w której nie uzyskano malinowego roztworu, było mniejsze od 7.Na schemacie przedstawiono wpływ enzymu na przebieg katalizowanej reakcji.. Po pewnym czasie obie płytki wyjęto z roztworów, osuszono i zważono.BaCl2, N2, Rb2O, CS2, H2O, Br2, CO2 Substancje chemiczne, w których występuje wiązanie kowalencyjne spolaryzowane Substancje chemiczne, w których występuje wiązanie jonowe Informacja do zadania 5. i 6.. Zaobserwowano roztwarzanie się metali.. Wiadomo, że jednym metalem był cynk, a drugim - nikiel.. 0,1g Zn granulki 0,1g Zn pył 0,1g Zn pył I 50 cm3 10% HCl (aq) II 50 cm3 20% HCl (aq) III 50 cm3 10% HCl (aq) Cynk całkowicie przereagował we wszystkich probówkach, ale reakcje przebiegały z różnymi szybkościami (cynk roztworzył się w różnych czasach t).Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.. Zastosuj wzory, których użyto w schemacie doświadczenia.. Wpisz literę A albo B. 1.. Zadanie 6.. Dokończ każde zdanie odpowiednią informacją z ramki.. Przeprowadzono doświadczenie chemiczne zilustrowane poniższym schematem.. Zarówno w probówce I, jak i w probówce II zaobserwowano zanik osadu i powstanie roztworu.. Dokończ każde zdanie odpowiednią informacją z ramki.. Po dodaniu HCl do roztworu NaOH z fenoloftaleiną ten roztwór _____Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.. Doświadczenie 2. zasada sodowa roztwór siarczanu(VI) glinu Zaobserwowano, że wydzielił się osad, który w miarę dodawania kolejnych porcji zasady rozpuścił się.. Zaznacz poprawne dokończenie zdania.. Wskaż numer probówki, w której zaobserwowano objawy reakcji chemicznej, oraz zapisz w formie cząsteczkowej równanie zachodzącej reakcji.. Odpowiedź uzasadnij.Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.. (1 pkt) Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym rysunkiem.. Uzupełnij barwę uniwersalnego papierka wskaźnikowego po zanurzeniu w roztworze otrzymanym w każdej probówce oraz odczyn otrzymanego roztworu.Zadanie 22.. Opisz zmiany, jakie zaobserwowano w probówkach.Przeprowadzono doświadczenie zilustrowane poniższym schematem.. H2O I X H2O II Y III Z H2O W doświadczeniu użyto próbek metali Mg, Na i Ca o takiej samej liczbie moli..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt