Efekty zajęć wyrównawczych w klasach iiii



Zabawy integrujące klasę (grupę).. III 2014 - bogacenie warsztatu pracy - aktualna wiedza z zakresu prawa oświatowego - promocja szkoły Zadania Formy realizacji Termin Efekty 2.. Bardziej szczegółowoPROGRAM ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH EDUKACJIA POLONISTYCZNA KLASA 1b. PROGRAM ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH EDUKACJIA POLONISTYCZNA KLASA 1b Rok szkolny 2018/2019 Opracowała mgr Beata Jakubiec Wprowadzenie: Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze w klasach młodszych przewidziane są dla pewnej .. Grupa liczy 10 osób.. Uczestniczyłam w szkoleniowych posiedzeniach RadyW efekcie pracy na zajęciach wyrównawczych uczniowie popełniają mniej błędów ortograficznych oraz usprawnili technikę czytania ze zrozumieniem.. Opracowanie i wdrożenie programu własnego zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, wspomagającego uczniów klasy pierwszej.Plan pracy zajęć wyrównawczych klas I-III nauczania zintegrowanego Edukacja polonistyczna Klasa I, semestr I: - Analiza i synteza słuchowa i wzrokowa wyrazów; - Nauka czytania wyrazów i zdań; tekstu pisanego i drukowanego; - Swobodne wypowiedzi w oparciu o doświadczenia własne, historyjki obrazkowe i przeczytane teksty;Ocena efektywności realizowanych zajęć 2012/2013 Na zajęcia uczęszczało czworo uczniów, którzy zostali na nie zakwalifikowani na podstawie opinii Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej tj. ..

Zestawienie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w klasach I-III Wykres 2.

Jednak dla zrealizowania zaloŽonego celu praca dydaktyczno-wyrównawcza powinna nie tylko zapewniaéPROGRAM ZAJĘC DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH DLA KLASY I Opracowała: Anna Mróz Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze przewidziane są dla uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych, przejawiających się trudnościami w nauce szkolnej.. Zajęcia powinny być prowadzone raz w tygodniu w grupie dzieci z I, II lub III klasy szkoły podstawowej.Plik Plan pracy na zajęciach wyrównawczych w kl III(1).docx na koncie użytkownika dorotad • folder zaj, wyrównawcze • Data dodania: 2 maj 2010 Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.1 Sprawozdanie za rok 2009/10 z zajęć pozalekcyjnych prowadzone w Szkole Podstawowej w Niedzicy w ramach projektu Moja Szkoła Moje Okno na Świat Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze prowadzone są dla trzech grup uczniów po jednej godzinie zajęć tygodniowo..

Głównym celem zajęć ...w klasie III, w wymiarze 1 godziny tygodniowo.

Udział w wewnątrzszkolnym doskonaleniu zawodowym.. Głównym celem zajęć było ukazanie sposobu na ciekawe i twórcze wykorzystanie .W naszej szkole w projekcie bierze udział 90 uczniów z klas II-VI.. PROGRAM ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH w klasie 3 Autorka: mgr Anna Kwarciany Program powstał w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci z brakami w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej czy społeczno - przyrodniczej dla uczniów klasy trzeciej.. 4-6 2-5 2-4 III.PROGRAMY ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH z języka polskiego dla uczniów klas IV - VI Kurs grantowy: Zajęcia wyrównawcze w szkole podstawowej skuteczną formą wspomagania rozwoju uczniów z trudnościami w nauce 26.09.2008 - 8.09.2008 Materiały opracowane przez uczestników kursunych, a w szczególnošci rozwijanie zakresu myélenia matematycznego.. 2 pkt 4 lit. c Poszerzenie zakresu działań szkoły, a w szczególności działań szkoły dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych.. Uczniowie zostali zakwalifikowani na zajęcia wyrównawcze drogą rekrutacji wg Regulaminu uczestnictwa w projekcie.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z edukacji polonistycznej odbywały się w I semestrze 2013/2014 roku raz w tygodniu- w czwartek..

Plan przewiduje 2 godziny zajęć tygodniowo -1godzina w klasie V i 1 godzina w klasie VI.

i atrakcyjność zajęć w formie obserwacji, ankiety (załącznik 1) czy wywiadu.W toku całego procesu dydaktyczno-wyrównawczego należy obserwować oraz systematycznie rejestrować osiągnięcia ucznia.. Zabawy orientacyjno - porządkowe.. Dobór éwiczeó dla kaŽdego ucznia musi byé tak pomyšlany, aby mógl on wyrównaé braki i w konsekwencji aktywnie uczestniczyé w pracy klasy.. Powstał w celu wyrównania szans edukacyjnych dzieci z brakami w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych.3.. Zrealizowano 63/96 .PROGRAM ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH EDUKACJIA POLONISTYCZNA KLASA 1b. PROGRAM ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH EDUKACJIA POLONISTYCZNA KLASA 1b Rok szkolny 2018/2019 Opracowała mgr Beata Jakubiec Wprowadzenie: Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze w klasach młodszych przewidziane są dla pewnej .. ędzie realizowany podczas dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ciągu trzech semestrów, w wymiarze 1 godziny tygodniowo (w sumie zaplanowano 50 zajęć edukacyjnych).Program zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I III w Szkole Podstawowej w Łysowie realizowany w ramach projektu W przyszłość bez barier PO KL.09.01.02-14-071/13Treści zawarte w programie mogą być realizowane w dowolnej kolejności..

Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności w zakresie stosowania struktur leksykalno-gramatycznych w klasach V-VI.

Grupy zajęciowe to: 1.Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego prowadzone przez mgr Iwonę Sztafę.. 4 chłopców i 4 dziewczynki z klasy III a.. Wykaz uczniów klas I biorących udział w kołach zainteresowań 0 20 40 60 Liczba uczniów uczęszczających 80 100 120 140 Klasy I Klasy II Klasy III Liczba uczniów ogółem na zjęcia dydaktyczno-wychowawcze Liczba uczniów uczęszczających na§ 8 ust.. Program zajęć wyrównawczych zakłada podmiotowe traktowanie ucznia po to, aby zwiększyć samodzielność uczenia się, zainteresowania dalszą edukacją, poczucia wiary we własne siły.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I, II, III są prowadzone przez wychowawców raz w tygodniu.. Program powstał po przeprowadzonej wstępnej diagnozie pedagogicznej .1 z realizacji zajęć zespołu wyrównawczego kl. I III Ja też potrafię Zespół wyrównawczy z programu Ja też potrafię obejmuje pięciu uczniów z kl. III i dwóch uczniów z klasy II.. Zajęcia te są przeznaczone są dla uczniów, u których występują braki w wiadomościach i umiejętnościach wynikających z deficytów rozwojowych, słabszej predyspozycji psychofizycznej i intelektualnej dziecka do nauki, częstych nieobecności w szkole lub złych stanów samopoczucia.Katalog Dorota Laskowska, 2010-03-23 Słupsk Zajęcia zintegrowane, Plany pracy Plan pracy zajęć wyrównawczych w klasie IIProgram jest przeznaczony do realizacji podczas 45 - minutowych dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka angielskiego.. Źródła tych potrzeb to: • fragmentaryczne zaburzenia rozwojowe • deficyty rozwojowe • zaniedbania środowiskowe • nieporadność rodziców .Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze w klasach I-III.. Od stycznia 2010 roku w naszej szkole realizowane są zajęcia dydaktyczno wyrównawcze w klasach I-III , w ramach programu unijnego "Od bariery po sukces".. Główne cele działalności to:-edukacja ekologiczna dzieci, czyli konkretne działania w środowisku i dla środowiskaRaport z zajęć wyrównawczych z matematyki klasa VI - analiza diagnozy wstępnej i końcowej Program zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klasy VI Dodawanie i odejmowanie ułamków o różnych mianownikach - karta pracy DZIAŁY - TEMATYKA ZAJĘĆ na 3 lata - klasa I, II, III (tabela nr 2) DZIAŁ NAZWA ilość godzin klasa I klasa II klasa III I.. Uwagi o realizacji programu Program będzie realizowany na zajęciach pozalekcyjnych w klasach IV-VI, które będą się odbywać dwa razy w tygodniu dla dwóch grup, z których każda liczy po 6 osób.. prowadząca zajęcia Jolanta Godula - nauczyciel języka polskiego .. Bardziej szczegółowoklasa I II III ilość godzin 97 97 96 razem 290 III.. W zajęciach brało udział 8 uczniów klasy IIb: 5 chłopców i 3 dziewczynki.. Uczęszcza na te zajęcia 24 uczniów.Idzie wiosna.. - scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy II ( Cały okres stażu.. Realizowane są treści z edukacji polonistycznej i edukacji matematycznej w wymiarze 1 godziny tygodniowo.Wykres 1..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt