Opis wakacji po niemiecku w czasie perfekt

Składają się one z dwóch części, z czasownika posiłkowego oraz imiesłowu czasu przeszłego Partizip II.Opis wakacji letnich; Wakacje nad morzem; Wakacje w górach; Opis ferii zimowych; Opis hobby; Opis mieszkania; Opis pokoju; Opis dnia; Opis wczorajszego dnia; Opis pogody; Pytanie o drogę; Słówka i zwroty Menu Toggle.. Chciałabym, abyście pomogli mi opisać wakacje po niemiecku w czasie przeszłym PERFERCT.. Żeby zrobić zdanie w Perfekt, potrzebujesz dwóch czasowników.. Ponieważ niektóre czasowniki brzmią bardziej naturalniej w danym czasie.Opis wakacji w czasie perfekt po niemiecku.. die hohen Berge erreichen - zdobywać szczyty.. die Wanderschuhe anziehen - ubierać buty do chodzenia po górach.. Napisz jak dlugo bedzie trwała podroz i co bedziesz robic .Praca w wakacje - wady i zalety / Ferienjob - Vor- und Nachteile.Stworzyliśmy zgraną grupę.. Co jest takiego szczególnego w Perfekt?. O przeszłości w języku niemieckim możesz również mówić w czasie Präteritum, ale to właśnie Perfekt jest używany częściej.. Pory roku; Miesiące; Dni tygodnia; Godziny; Kolory po niemiecku; Zawody po niemiecku; Dialog w restauracji; Zestawienia Menu .Przykładowy opis wakacji po niemiecku.. Pocztówka po niemiecku - zasady pisaniaPrzedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.Libe Torsten, Meine Sommerferien habe ich in disem Jahr am See verbracht..

Spójrz:Opis wakacji po niemiecku w czasie PERFECT.

- W dzieciństwie lubiłam jeść cytryny.. Wiele dni spędzaliśmy nad jeziorem, pływając, wygłupiając się wieczorami rozmawialiśmy przy ognisku, podziwiali gwiazdy i czasem grali w karty.Opis dnia po niemiecku .. Po południu poszłam do domu.. Polecamy na dziś .. Przykadowy,opis,wakacji,po,niemiecku.,.,spdzilimy,ja,na,robieniu,wycieczek.,w,tym,czasie.. Spędziliśmy tam dwa tygodnie.. 25 kwietnia 2010 Odsłon: 24 238 3 komentarze.. Maturzysta opisuje zdjęcie znajdujące się w wylosowanym przez siebie zestawie i odpowiada na trzy pytania powiązane z tematyką ilustracji.Czas przeszły Imperfekt to nazwa niemieckiego czasu przeszłego prostego.. A teraz czas na przykładowy opis wakacji po niemiecku.. A mianowicie: czas przeszły Perfekt oraz Plusquamperfekt, które są czasami złożonymi.. Mam nadzieję, że po dokładnym przeanalizowaniu tego kursu jak i osobnego kursu o czasie zaprzeszłym sprawa tych niuansów gramatycznych się rozjaśni i wszystko stanie się klarowne.Na pocztówkę po niemiecku bardzo często natkniecie się w szkole i na różnych zajęciach, ale przyda się wam ona również w czasie wakacji.. Dlaczego?. Witam.. W szkole dużo się uczyłam, liczyłam, prace ręczne, śpiewałam, ćwiczyłam, pisałam.. den Rucksack packen - pakować plecak.. Opis jest z życia wzięty, a konkretnie życia mojego i Fabiana 🙂 Jak widzisz stosuję raz czas Präteritum, raz Perfekt, odnosząc się do przeszłości..

Opis wakacji po niemiecku - wzór z tłumaczeniem.

Zaloguj .. W domu odpoczywałam.. Napisano 12 Wrzesień 2009.. Dużo spacerowaliśmy wieczorami, a rano chodziliśmy na plażę.Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i słownictwo .. Dann bin ich in die Schule gegangen.Sprawdź tutaj tłumaczenei polski-niemiecki słowa w czasie wakacji w słowniku online PONS!. Przed napisaniem opowiadania zdecyduj się na rodzaj narracji.Redagowanie i korekta prac licencjackich i magisterskich z germanistyki, po .Omawiany czas Das Perfekt taki związek nie jako posiada - na osi czasu moglibyśmy go umieścić gdzieś pomiędzy przeszłością a teraźniejszością.. Ich habe neue Leute kennen gelernt.Przydatność 65% List z wakacji po niemiecku w czasie Partizip II (przeszłym) Berlin, den 13.12.2009 Liebe Ania, meine Sommerferien habe ich in Wien verbracht.. Jeśli chcesz stworzyć własny opis wakacji po niemiecku który posłuży za wzór dla innych osób, napisz go w komentarzu a my umieścimy go na stronie :)Opis wakacji w formie dialogu po angielsku w czasie przeszłym zadanie dodane 12 lutego 2012 w Język angielski przez użytkownika niezalogowany [Szkoła średnia] pracaIn den Bergen - w górach.. Mein Tag - mój dzień - wypracowanie w języku niemieckim z tłumaczeniem na polski.Lecz użyte w czasie Perfekt, tracą one swoje znaczenie..

Wypracowanie po niemiecku w czasie przeszłym Perfekt.

Zjadłam obiad.. Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail.. Byliśmy razem na Turbaczu i Lubaniu, pod namiotami, podziwialiśmy cudowne widoki, wprawdzie zmarzliśmy nocą trochę ale to nic.. auf Felsen klettern - wspinać się na skały.. Zrobiłam zadanie domowe.. am Lagerfeuer sitzen - siedzieć przy ognisku.. Najlepiej przetłumaczenie tego : W te wakacje byłam z rodziną nad morzem w miejscowości Dziwnów.. Czasownik mögen w formie Konjunktiv II jako möchte (chciałabym) również nie występuje w czasie przeszłym .Mein Wochenende - wypracowanie po niemiecku w czasie przeszłym Perfekt.. Pojechaliśmy tam autem.. durch den Wald wandern - wędrować przez lasCzasownik w czasie Perfekt.. Przykładowy opis wakacji w języku niemieckim.Perfekt - tak nazywa się czas, dzięki któremu można powiedzieć coś w przeszłości.. Przykład opisu ostatnich wakacji po niemiecku.. Czy moze mi ktos napisac 8 zdań o wakacjach w czasie przeszłymOpisz członków rodziny w języku niemieckim.Nie umiem Tego językaa pomocy 2012-01-10 17:58:49 Pytania o języku niemieckim 2017-01-17 15:57:00 Zaproszenie w języku niemieckim .. Odmieniają się w sposób następując Opis Dnia Po Niemiecku W Czasie Partizip Perfekt.. 2013-04-11 15:18:06Opis obrazka po niemiecku to jedno z poleceń, które pojawia się na ustnym egzaminie maturalnym z języka niemieckiego..

Opis po niemiecku .

Dlatego też warto zapoznać się z zadami jej pisania.. Gratis trener słownictwa, tabele odmian czasowników, wymowa.Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.Napisz 10 zdań o swoich wakacjach w czasie przeszłym.. Umiesz opisać swoje wakacje po angielsku.. Stwórz ściągę .. list z wakacji po niemiecku; Die Wohnung mieten - dialog; Opis Bochni; Potrawy po Niemiecku; CV po niemiecku; LIst o kieszonkowym; REKLAMA.. Bryk.pl; wypracowania; Języki; Niemiecki; Czasownik w czasie Perfekt; REKLAMA..