Przykładowa charakterystyka ucznia



Często „wyłącza się" myślowo.. Noce i dnie Marii Dąbrowskiej 2020-10-25 23:30:46; Napisz mowę na temat obowiązków wobec szkoły-"matki" wszystkich uczniów.. ).Przykładowe zasady wspomagania ucznia z niepełnosprawnością w okresie zdalnego nauczania.Ośrodek Rozwoju Edukacji Aleje Ujazdowskie 28 00-478 Warszawa tel.. 30 Rozwój edukacyjny.. Informacja o dziecku 4-letnim.. WSTĘP Powinno nim być wprowadzenie postaci i jej prezentacja.. 27 Tutaj umieść dowody Twoich małych i dużych osiągnięć.. INDYWIDUALNY PROGRAM EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY IPETOla .II.. Informacja o dziecku.. Piastów.X.. Zainteresowanie rodziców/opiekunów karierą szkolną dziecka: duże, wystarczające, małe, brak zainteresowania 2.. Ma trudności w czytaniu, pisaniu ze słuchu i z pamięci oraz w .Uczeń ma szerokie grono znajomych i zawsze bez trudu nawiązywał kontakty z rówieśnikami.. Ferdynand Kiepski to jeden z głównych bohaterów serialu komediowego „Świat według Kiepskich" wyreżyserowanego przez Okiła Khamidova, a następnie Patricka Yokę i emitowanego przez telewizję Polsat.6 III.. 2013-10-26 15:34:01; Załóż nowy klub Najnowsze bez odpowiedzi.. Pomimo, że Dawid ma problemy z czytaniem, chętnie czyta na lekcjach, ale tylko krótkie fragmenty.. W programie wpisano mocne i słabe strony dziecka, rodzaj i zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów prowadzących zajęcia z uczniem, formy i metody pracy z uczniem, działania wspierające rodziców .Charakterystyka pisana przez uczniów jest zazwyczaj charakterystyka bezpośrednią, czyli dotyczy wprost danej postaci..

Uczeń zdolny - przykładowa opinia.

Bardzo szybko zaklimatyzowała się w klasie i poczuła się pewnie .. Ważnym wydarzeniem w moim życiu była pierwsza jazda na deskorolce.. Interesuję .Charakterystyka Ferdynanda Kiepskiego.. Katarzyna ma młodsze rodzeństwo- brata Piotrka i siostrę Zosię.Opis i analiza przypadku Opis i analiza przypadku ucznia niedostosowanego społecznie posiadającego zdiagnozowaną nadpobudliwość psychoruchową, deficyty w rozwoju poznawczym, trudności w koncentracji uwagi oraz kształtowanie się cech dyssocjalnych osobowościPrzykładowa autocharakterystyka .. Autocharakterystyka Charakterystyka samego siebie moja autocharakterystyka moja charakterystyka moja własna charakterystyka napisz swoją autocharakterystyk .. Emilia Dobrogosz-Sosnowska.. Dane ucznia:Przykładowy IPET ucznia z autyzmem i upośledzeniem umiarkowanym wersja robocza "Indywidualny Programu Edukacyjno-Terapeutyczny uczennicy z niepełnosprawnością sprzężoną upośledzenie umiarkowane i autyzm.. Układ.. Inicjuje działania na rzecz innych dzieci.Przykładowa charakterystyka 2011-05-06 20:54:00; Śmierć bliskiej osoby.. Wymagania rodziców/opiekunów dotyczące wyników dziecka w nauce: zbyt wysokie, adekwatneOpinia o uczniu Jan - uczeń Zespołu Szkół Nr ., klasy z rozszerzonym programem nauczania: historii, języka polskiego i języka niemieckiego podczas trzech lat nauki dał się poznać jako uczeń, który zawsze wzorowo wypełniał obowiązki wynikające ze Statutu Szkoły..

Portfolio ucznia 8 12 lat.

CHARAKTERYSTYKA SYLWETKI UCZNIA Rodzaje specjalnych potrzeb edukacyjnych i ich uwarunkowania Pod pojęciem ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi trzeba rozumieć zarówno dzieci, które posiadają orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, jak i te, które mają trudności wCharakterystyka klasy ( trudności dydaktyczne i wychowawcze): Problemy dydaktyczne: Głównym problemem dydaktycznym w klasie szóstej u niektórych uczniów było : nie wykorzystanie swoich możliwości intelektualnych, brak samodyscypliny, systematycznego utrwalania zdobytych wiadomości i umiejętności na lekcjach , trywialnie mówiąc nie .Od początku objęto Zosię szczególną serdecznością i troską ze strony nauczyciela i uczniów, stosuje się wobec niej pozytywne wzmocnienia- pochwały na forum klasy.. To hobby, któremu poświęcam sporo swojego wolnego czasu.. Na lekcji z reguły zajmuje się czymś innym (rozmawia, śmieje się, kreci, chodzi po klasie).. Rozwój edukacyjny.. Pracuje niesystematycznie.. Jan prezentował wysoką kulturę osobistą w szkole i poza nią, nigdy nie uległ szkodliwym wpływom i .Obecnie wiemy, że znaczące osiągnięcia w nauce i sztuce są dziełem ludzi o odmiennym sposobie myślenia i mających wiele cech poznawczych powiązanych z zespołem Aspergera Klinicysta Tony Attwood twierdzi, że "niektóre dzieci z zespołem Aspergera rozpoczynają naukę w szkole z umiejętnościami szkolnymi znacznie powyżej poziomu właściwego dla ich rocznika.ARKUSZ WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA Strona 4 z 9 INDYWIDUALNY PROGRAM EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY Imię i nazwisko ucznia Chłopiec Data urodzenia XXXXX Dane szkoły X Klasa Wychowawca X Koordynator zespołu X Nr orzeczenia X Data wystawienie orzeczenia X Podstawa opracowania IPET (zaznacz X we właściwym miejscu)Uczeń zaczął samodzielnie rozwiązywać proste zadania..

Nie wywią-zuje się z obowiązków wynikających z roli ucznia.

Otrzymywane przez nią lepsze oceny skutkowały zachętą do dalszej pracy.. Nie wstydzi się swojego wolnego tempa i faktu, że przekręca wyrazy, opuszcza wyrazy w tekście lub gubi ich .OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA UCZNIA .. Interesuje się piłką nożną.. Uczniowie uzyskali bardzo dobry wynik ze sprawdzianu w klasie VI ( śr. 27, 8 punktu ), co uplasowało ich na siódmym stopniu staninowej skali dziewięciopunktowej, a to odpowiada poziomowi wysokiemu .Przykładowy plan charakterystyki .. Zainteresowania i hobby Już wiesz, że interesuję się projektowaniem ubrań i szyciem.. Uczniowie mający trudności w nauce ( niepowodzenia szkolne ) : czynniki obiektywne ( długotrwała choroba, dysfunkcje, np. dysleksja, zab.. Łask.. zachowania obniżone możliwości intelektualne, trudna sytuacja rodzinna ) : czynniki subiektywne ( brak chęci, motywacji do pracy ) : 2.Zakres współpracy nauczycieli, specjalistów z rodzicami (prawnymi opiekunami) ucznia, działania wspierające rodziców (opiekunów prawnych) ucznia: systematyczna wymiana informacji na temat aktualnego funkcjonowania, stanu zdrowia i psychofizycznego ucznia, działania leków, aktualnych osiągnięć i trudności ucznia .Uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, mają możliwość pobierania nauki we wszystkich typach szkół, a więc i w szkołach ogólnodostępnych.Zalecenia co do formy kształcenia zapisane w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego są tylko sugestią.W załączeniu przedstawiam przygotowany Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny dla dziecka słabowidzącego..

Środowisko rodzinne ucznia (Proszę podkreślić właściwe) 1.

Uczeń wymienia cechy omawianej postaci, analizuje jej motywy działania itp.. Po skończeniu gimnazjum zamierza uczyć się w liceum ogólnokształcącym.. Joanna Janowska.. Jej tata ogdan jest architektem, mama Teresa - lekarzem stomatologiem.. Dziewczynka realizowała w klasach IV-VI nauczanie indywidualne w Szkole Podstawowej Integracyjnej w .. na podstawie diagnoz cząstkowych Obszar funkcjonowania Opis funkcjonowania dziecka w danym obszarze Potrzeby wynikające z diagnozy dziecka w danym obszarze Mocne strony Słabe strony Ogólna sprawność fizyczna uczniaUczniowie mniej zdolni Klasa I Zachowanie: Uczeń nadpobudliwy, dokucza kolegom na przerwach.. Program powstał w oparciu o orzeczenie wydane przez PP-P.. WIELOASPEKTOWA OCENA POZIOMU FUNKCJONOWANIA UCZNIA: Diagnoza Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej Zalecenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Charakterystyka psychologiczno-pedagogiczna (mocne i słabe strony ucznia) - głębokie zaburzenia mowy i języka - afazja ruchowa - zaburzenia ekspresyjnego posługiwania się mowąCharakterystyka klasy VI„a" Uczniowie klasy VI„a" tworzą zgrany zespół składający się z sześciu dziewczynek i jedenastu chłopców.. Stara się być miły, nawiązuje kontakt z nauczycielem.. Napisz krótko, kim jest ta postać (ktoś z osób poznanych w czasie ostatnich wakacji, nowy nauczyciel, bohater książki itd.. Jest moją rówieśniczką i najlepszą przyjaciółką.. Stryków.. Obecnie jestem uczniem szóstej klasy szkoły podstawowej nr 4.. Systematyczne i pod kontrolą odrabiane prace domowe pozwoliły na lepsze zapamiętywanie poznawanej wiedzy i umiejętności na lekcjach.. 2020-10-25 16:36:45;Indywidualna charakterystyka ucznia (informacja nauczyciela wychowawcy o uczniu) Podstawa prawna: §20 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach z dnia 9 sierpnia 2017 r. (Dz.U.2017.1591) I.. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować.Przykładowe techniki pracy z uczniem zdolnym: Technika tzw. ośrodków tematycznych - polega na uchwyceniu pewnych związków otaczającej .1.. Opinia nauczyciela dotycząca funkcjonowania dziecka w przedszkolu na prośbę rodzica - autyzm.. Zmieniło się nastawienie chłopca do szkoły.Przykładowa charakterystyka /1/ Z Kasią znamy się jak łyse konie..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt