Ocena zachowania ucznia w klasach 13 przykłady



Przy formułowaniu oceny z zachowania wychowawca bierze pod uwagę postawę ucznia .KRYTERIA OCEN ZACHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III W klasach I -III ocena zachowania jest oceną opisową wg następującej skali 6p - zachowanie wzorowe 5p - bardzo dobre 4p - dobre 3p - poprawne 2p - nieodpowiednie 1p - naganne ZACHOWNIE WOROWE - 6p 1.. Stosunek ucznia do samego siebie (wierzy w swoje możliwości, chętnie podejmuje nowe zadania, potrafi przyznać się do błędu, potrafi poprosić o pomoc w sytuacji trudnej, nie wierzy w swoje możliwości, boi się podejmować nowe zadania, bezkrytyczny wobec siebie, brak poczucia winy, nie przyznaje się do błędu .z zajęć dodatkowych.. Dzieci w większości są zdyscyplinowane na zajęciach i aktywne.Ocena pozytywna (zgodna z oczekiwaniami) Ocena negatywna (niezgodna z oczekiwaniami) TWORZENIE OBRAZU SIEBIE.. Zamiana lekcji na zajęcia zintegrowane, brak dźwięku dzwonka, ocena opisowa osiągnięć zamiast cyfrowej, świadectwa zawierające opis efektów działań dydaktycznych i postaw dziecka - wymagania te niejednokrotnie sprowadzają się do tytanicznej pracy nauczyciela.Ocenianie kształtujące… z pewnością większość z was spotkała się z tym pojęciem w swojej karierze pedagogicznej.. Bardzo dobrze wywiązuje się z obowiązków wynikających z roli ucznia.. Ocena powinna być: sprawiedliwa, obiektywna .Przykłady opinii wychowawcy klasy o uczniu..

Ocena z zachowania ma charakter opisowy.

Małgorzata Majda.. Agnieszka Majewska.. Kędzierzyn-Koźle.Ocena z zachowania w klasach oddziałach IV - VI jest ustalana według następującej skali: 1.. Nawiązuje kontakt z nauczycielem.2.. Zespól klasowy jest zróżnicowany pod względem emocjonalnym, intelektualnym oraz aktywnością i motywacją do nauki.. W klasie ma ulubioną koleżankę i kolegę, z którymi chętnie rozmawia i przebywa.. Dla ułatwienia pracy „niewtajemniczonym" przedstawiam wzory ocen, jakie wystawiłam w czasie trwania mojego stażu na nauczyciela mianowanego.. Przy ustalaniu oceny klasyfikacyjnej zachowanie ucznia, u którego stwierdzono zaburzenia lub inne dysfunkcje rozwoje, należy uwzględnić wpływ tych zaburzeń lub .Sprawozdanie z pracy dydaktyczno - wychowawczej - w klasie III-2014/2015.. Przy klasyfikowaniu ucznia obowiązuje ocena opisowa ustalona w oparciu o oceny zanotowane w dzienniku lekcyjnym i spostrzeżenia nauczyciela.. W klasach IV-VIII: 1) śródroczną i roczną ocenę klasyfikacyjną zachowania ustala wychowawca klasy po zasięgnięciu opinii innych nauczycieli, uczniów danej klasy, samooceny ucznia oraz w oparciu o oceny bieżące;W zależności od wieku i stopnia samodzielności w korzystaniu z narzędzi do kontaktu zdalnego - organizują naukę własną w domu.. Chętnie bierze udział w grach i zabawach zespołowych..

Ocena z zachowania: wzorowa.

Klasa III liczy 10 uczniów.. - samodzielnie dokonuje oceny swojego zachowania.ARKUSZ WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA Strona 7 z 9 włożony w wykonywanie zadania, przyrost wiedzy i umiejętności, umiejętność pracy w zespole, samodzielność w wykonywaniu zadań, stosunek do obowiązków szkolnych, stopień przygotowania - odrabianie prac domowych, ocena z języka polskiego oraz z zachowania dokonywanaOto przykłady oceny opisowej uczniów dokonane na koniec roku szkolnego w klasach I, II, III zamieszczone na świadectwie szkolnym: Uczniowie zdolni Klasa I Zachowanie: Uczennica miła, grzeczna, uczynna.. Polega ono na podsumowaniu osiągnięć edukacyjnych ucznia i ustaleniu oceny opisowej oraz opisowej oceny zachowania.. Ocenę wzorową otrzymuje uczeń, który spełnia wszystkie kryteria z oceny bardzo dobrej i dobrej, a ponadto:.. Toruń .. Wielospecjalistycza ocena ucznia upośledzonego w stopniu umiarkowanym.. Wszelkie wątpliwości co do formy, trybu czy treści nauczania uczniowie na bieżąco zgłaszają nauczycielom (samodzielnie lub prosząc o pośrednictwo rodziców).12.Uczeń powinien umieć: 13.Z odpowiednim zrozumieniem wykonać znak Krzyża, 14.Godnie zachować się w miejscu świętym, 15.Szanować osoby wprowadzające ich w wiarę Kościoła, 16.Wyciszyć się, by lepiej słuchać Boga i ludzi, 17.Z należytą czcią odnosić się do Pisma Świętego,Jeśli w klasach starszych uczeń otrzymuje celujący, to wiemy, że jego wiedza i umiejętności wykroczyły poza program nauczania..

Jak szybko zrobić dyplom dla ucznia?

ARKUSZ OCENY ZACHOWANIA SIĘ UCZNIAOcena opisowa to czasem trudne wyzwanie dla nauczyciela, szczególnie młodego stażem.. Ocenę z zachowania ustala nauczyciel - wychowawca, uwzględniając: opinię pozostałych nauczycieli uczących ucznia, opinię pracowników szkoły, samoocenę ucznia.. Uczeń: - jest samokrytyczny.. 4.Najwięcej zmian związanych z wdrażaniem reformy edukacji dotyczy nauczycieli nauczania zintegrowanego.. to podziel go przez 40 (liczba szczegółowych kryteriów).. Z pozostałymi uczniami z klasy raczej nie ma wspólnych tematów do rozmów, ale jest przez nich lubiana i akceptowana.OCENA OPISOWA KOŃCOWA KLASA III -przykłady **** Uczennica zna i respektuje reguły oraz zasady dotyczące norm współżycia w klasie.. Oprócz tego ocena opisowa jest oceną klasyfikacyjną.. Powinna służyć wspieraniu szkolnej kariery uczniów.. Poprawne.. W podobny sposób konstruuję oceny końcoworoczne.II Ocena zachowania 1.. Najlepsze efekty daje praca systematyczna!. Wzorowe.. zawsze wzorowo wywiązuje się ze swoich obowiązków szkolnych, naukowych i pozaszkolnych, jak i tych wynikających ze Statutu Szkolnego,; godnie, z oddaniem i pasją reprezentuje szkołę w obszarze między klasowym, międzyszkolnym, dzielnicowych .OCENA Z ZACHOWANIA W KLASACH I - III 1..

Samoświadomość i samoocena.

Na ocenę powinno się składać: 50 % samooceny, 30% oceny kolegów, 20% oceny nauczyciela.. Bardzo dobre.. W ocenianiu powinno się kłaść nacisk na to, co uczeń umie.. Wywiązywanie się z obowiązków ucznia :PRZYKŁAD: jeśli po zsumowaniu wszystkich punktów uzyskałeś wynik np.156 pkt.. Czy trudność, z którą się zmagamy leży po stronie ucznia, czy w sytuacji, jakiej się znajduje?Motywująca jest też ocena.. W moim Gimnazjum za ocenę wyjściową przyjmuje się ocenę dobrą z zachowania.WYRAŻENIA OCENIAJĄCE DO OCENY OPISOWEJ.doc (110 KB) Pobierz TWORZENIE OBRAZU SIEBIE 1.Samoświadomość: - uczeń ma pozytywny obraz samego siebie - wyciąga wnioski z zachowań własnych i innych - jest świadomy swojego zachowania Wyrażenia oceniające: uczeń nie ocenia siebie pozytywnie / nie lubi wypowiadać się na swój temat / nie potrafi wyciągać wniosków z zachowań własnych i .Zna i stosuje zwroty grzecznościowe.. Jasno ustalić kryteria oceny razem z uczniami i czas.. - dostrzega wady i zalety w swoim zachowaniu.. Jest koleżeńska i życzliwa.Każda szkoła w WSO określa szczegółowe kryteria oceny z zachowania, a w mojej szkole proponowana ocena jest dodatkowo konsultowana z innymi nauczycielami i pracownikami szkoły.. Uwzględnia się również samoocenę ucznia i ocenę klasy.. Opinia o uczniu - rekomendacja do programu stypendialnego dla zdolnych uczniów.. Nieodpowiednie.. - kontroluje swoje zachowanie.-potrafi ocenić swoje zachowanie.. Jeżeli natomiast na świadectwie widnieje niedostateczny, to wiemy, że ma braki w wiadomościach i umiejętnościach, uniemożliwiające kontynuowanie mu nauki w klasie programowo wyższej.Ocena opisowa końcoworoczna klasa II - przykłady.. Opis osiągnięć ucznia to kontrola spełnienia przez niego wymagań edukacyjnych, a zarazem informacja o tym dla ucznia i rodzica.ARKUSZ POMOCNICZY DO OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA PRZEZ NAUCZYCIELA(zawartej w arkuszu wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia) MOTORYKA DUŻAnie ma problemów z utrzymaniem równowagi ciałama problemy z utrzymaniem równowagi ciałama dobrą koordynacja ruchów kończynma słabą koordynację ruchów kończynogólną sprawnością fizyczną nie odbiega od poziomu .2) oceny bieżące z zachowania to symbole graficzne odnotowywane na indywidualnych kartach zachowania ucznia.. Dzisiaj postaram się Wam przybliżyć trochę podstaw, czyli czym właściwie jest ocenianie kształtujące i jakie podstawowe elementy składają się na nie, a następnie omówię, jak wykorzystuję ocenianie kształtujące na lekcjach 🙂 Spis treści: 1.…Przykladowa_Ocena_Opisowa_13.doc; Przykladowa_Ocena_Opisowa_14.doc; .. Na początek warto zadać sobie pytania: Czy jest to naprawdę trudny uczeń, czy to są moje trudności w pracy z tym uczniem?. W klasach I-III szkoły podstawowej przeprowadza się klasyfikowanie roczne.. Przestrzega podstawowe zasady i normy społeczne, które obowiązują w szkole.. Uczeń dobry.zgodnie współpracuje w grupie.. Zawsze przestrzega zasad bezpiecznego zachowania w czasie zajęć i zabaw.. Ma trudności w nawiązywaniu szerszych kontaktów z rówieśnikami, jednak potrafi zgodnie współpracować w zespole..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt