Kryteria oceny opowiadania z dialogiem



Opowiadanie.. · .1 Język polski oceny pisemnych form wypowiedzi w klasach 4-6 szkoły podstawowej Wykaz pisemnych form wypowiedzi 1.. Dłuższa wypowiedź na określony temat (s. 2) 3. nstrukcja (s. 2) 4.. Zgodność pracy z tematem 0 - 1p.. Przedstawienie przyczynowo - skutkowego toku zdarzeń 0 - 1p.. Przedstawienie przyczynowo - skutkowego toku zdarzeń 0 - 1p.. Podział na 3 akapity.. Kryteria oceny dialogu Numer kryterium Kryteria Liczba punktów Pewnego pochmurnego poranka, gdy obudziłam się , nie podejrzewałam, że to będzie niezwyły dzień.. Kartka pocztowa wraz z adresem (s. 3) 5.. · Kontroluję własne emocje.. Kryteria dotyczą uczniów posiadających opinie z poradni psychologiczno - pedagogicznej lub poradni niepublicznej, działających zgodnie z art. 82( Ustawa o systemie oświaty z dnia 23.08.2001 r. i nowelizacja z dnia 27.06.2003 r. art. 72b ust.. Przedstawienie przyczynowo - skutkowego toku zdarzeń 0 - 1p.. Poprawne i celowe wprowadzenie dialogu w tok narracji (coKryteria oceny opowiadania twórczego (zredagowanego na podstawie zdarzeń przeżytych lub wymyślonych przez autora) [klasy IV - VI] Numer kryterium Kryteria Liczba punktów I Zgodność pracy z tematem 1p.. Na podstawie Informatora o egzaminie ósmoklasisty Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z roku 2017 przygotowała - Beata Galant.. Trafny tytuł (odpowiedni do treści) 0 - 1p..

Kryteria oceny opowiadania z dialogiem.9.

Opowiadanie w wypracowaniach szkolnych - przykłady Co by było, gdyby świat był różowy?. Kryteria.. Był to chyba najciekawszy dzień w całym roku szkolnym.w przypadku opowiadania odtwórczego.. Jak zredagować opowiadanie?. II Rozwinięcie tematu 0 - 2p.Kryteria oceny opowiadania z dialogiem Numer kryterium Kryteria Liczba punktów I TEMAT (0-6)* I Rozwinięcie tematu 0-2 p. II Trafny tytuł [odpowiedni do treści opowiadania] 0-1 p. III Przedstawienie przyczynowo - skutkowego toku zdarzeń 0-1 p. IV Poprawne i celowe wprowadzenie dialogu w tok narracjiKryteria oceny opowiadania z dialogiem Kryteria Punktacja I TEMAT (0 - 5)* 1. w klasach VII i VIII.. Spójno ść tekstu (istniej ą stylistyczne nawi ązania pomi ędzy poszczególnymi cz ęściami .Opowiadanie można ująć w następujący schemat kompozycyjny: .Zadanie: napisz opowiadanie z dialogiem ze znalazles psa w parku Rozwiązanie:korzystając z pięknej wiosennej pogody postanowiłem wybrać się do pobliskiego parku przechodząc się alejkami parkowymi w pewnym momencie coś mnie zaciekawiło pod wielkim drzewem leżała mała .KRYTERIA OCENY OPISU PRZEŻYĆ WEWNĘTRZNYCH Kryteria oceny Punktacja TEMAT (0-6 pkt.). : Pewnego słonecznego dnia pojechałam z klasą na wycieczkę do zamku w Warszawie.. Słuchał tej samej co ja muzyki, miał wielką kolekcję fantastycznych płyt, mogłem z nim pogadać na każdy temat..

Kryteria oceny.

KRYTERIA OCENY WYPRACOWANIA O CHARAKTERZE ARGUMENTACYJNYM (ROZPRAWKA, PRZEMÓWIENIE ITP.)KRYTERIA OCENIANIA Z JĘZYKA POLSKIEGO W KLASACH IV-VI KRYTERIA OCEN Z JĘZYKA POLSKIEGO W KLASIE IV OCENĘ CELUJĄCĄ otrzymuje uczeń , którego wiedza znacznie wykracza poza obowiązujący program nauczania: .. (opowiadanie odtwórcze z dialogiem, opis przedmiotu i postaci, sprawozdanie, list, zaproszenie),Oba zadania będą oceniane tak samo w każdym za wyjątkiem 2 kryterium.. Opowiadanie z dialogiem Nr Kryteria Liczba punktów Zróżnicowanie punktacjiNa lekcje języka polskiego oraz przed egzaminem ósmoklasisty warto wiedzieć jak napisać opowiadanie.. Zachowuje chronologię zdarzeń (opowiada zgodnie z tekstem).. Oto moje chcecie poczytać ?. Poprawne i celowe wprowadzenie dialogu w tok narracji (co najmniej jeden przykład składający się z co .Opowiadanie z dialogiem Nr Kryteria Liczba punktów Zróżnicowanie punktacji i uwagi dotyczące kryteriów I Zrozumienie tematu, zastosowanie odpowiedniej formy 0-1 Pisze zgodnie z poleceniem II Stopień realizacji tematu 0-2 Punktujemy od całkowitego wyczerpania tematu do pobieżnej jego znajomości III Przedstawienie przyczynowo-Kryteria oceny opowiadania z dialogiem, opisem i elementami innych form wypowiedzi Kryteria Punktacja I TEMAT (0 - 7)* 1..

Trafny tytuł (odpowiedni do treści opowiadania) 0 - 1p.

Rozwinięcie tematu 0 - 2p.. Ciekawy sposób prowadzenia narracji (np. wprowadzenie dialogu, elementów innych form wypowiedzi .Jak napisać opowiadanie na sprawdzianie ósmoklasisty?. Rozwinięcie tematu obejmuje: Nazywanie uczuć, Analizowanie uczucia własnego lub postaci fikcyjnej, Odpowiedni dobór i zasób słownictwa nazywającego stany psychiczne, Stosowanie porównań, związków frazeologicznych, Narracja pierwszoosobowa, Opis .Kryteria pracy i oceniania dzieci dyslektycznych i z ryzykiem dysleksji w kl. IV - VI 1.. Opowiadanie z elementami dialogu.. Ćwiczenie czyni mistrza.. Kalisz, 30.10.2017.. II Rozwinięcie tematu 0 - 2p.. 1 punkt IV.Z wyjątkiem kryterium 2., które jest odrębne dla wypowiedzi o charakterze twórczym i dla wypowiedzi o charakterze argumentacyjnym, każda praca będzie oceniana według tych samych kryteriów.. Numer kryterium.. Zachowuje formę opowiadania (prowadzi konsekwentnie narrację trzecio- lub pierwszoosobową, przedstawia wydarzenia w układzie przyczynowo-skutkowym)..

Kryteria oceny wypowiedzi twórczej wypracowania na sprawdzianie ósmoklasisty 1.

Tekst jest we fragmentach zgodny z tematem 2.. Ujęcie najważniejszych składników treści [nauczyciel określa każdorazowo dla konkretnego utworu] 0-1.. Znajdziesz tu informacje o tym jak pisać opowiadanie - wypowiedź twórczą na sprawdzian ósmoklasisty, cechy opowiadania, elementy opowiadania, kryteria oceny opowiadania.Oto przykładowe opowiadanie z dialogiem, czyli część narracyjna i część z dialogiem.. Trafny tytuł (odpowiedni do treści) 0 - 1p.. W tym odcinku udzielam wam kilku wskazówek.Kryteria oceny opowiadania ustnego Numer kryterium Kryteria Liczba punktów I Wypowiedź (opowiadanie) wiąże się z zadanym tematem 1 p. II Rozwinięcie wypowiedzi w ramach określonej koncepcji ucznia 0-2 p.. Opowiadanie z elementami opisu przyrody.. 0-1 Kompozycja (0-3 p.). [Jeżeli uczeń nie wyznacza granicy zdań, nie przyznaje się punktów za kryteria VI i VIII.]. dostałam za to szóchę !. .Opowiadanie z dialogiem na polski :) Polonistka zadała zadanie domowe, żeby napisać opowiadanie z dialogiem.. Liczba punktów.. Trójdzielna kompozycja tekstu z zachowaniem wła ściwych proporcji mi ędzy wst ępem, rozwini ęciem i zako ńczeniem oraz narracj ą i dialogiem).. Kryteria oceny opowiadania twórczego z dialogiem (zredagowanego na podstawie zdarzeń przeżytych lub wymyślonych przez autora) [klasy V - VI] Numer kryterium Kryteria Liczba punktów I Zgodność pracy z tematem 1p.. III Przedstawienie przyczynowo - skutkowego toku wydarzeń 1p.. Być może świetnie się dogadywaliśmy z powodu niezbyt dużej różnicy wieku - był o piętnaście lat młodszym bratem mojej mamy.Kryteria oceny opowiadania twórczego Kryteria Punktacja I TEMAT (0 - 6)* 1.. Kartka z dziennika (s.Kryteria oceniania wypracowań i testów wyboru .. 2.Opowiadanie jest jedną z podstawowych form narracyjnych.Jako gatunek literacki charakteryzuje się ono niewielkimi rozmiarami oraz prostą, zazwyczaj jednowątkową fabułą (chociaż mogą pojawiać się także niezbyt rozbudowane wątki poboczne).Kryteria oceny opowiadania ustnego Numer kryterium Kryteria Liczba pkt I Wypowiedź (opowiadanie) wiąże się z zadanym tematem 1 p. II Rozwinięcie wypowiedzi w ramach określonej koncepcji ucznia 0-2 p. III Spójność i logiczne uporządkowanie wypowiedzi 1 p. IV Płynność opowiadania [właściwe tempo mówienia] 1 p.2.. Pisze pracę zgodnie z tematem.. Opowiadanie z elementami opisu postaci.. Realizacja tematu wypowiedzi - 2 punkty .. np. czy zawiera elementy typowe dla opowiadania, takie jak zwroty akcji, dialog, puenta .. [Jeżeli praca nie spełnia kryterium objętości określonej przez nauczyciela - za kryterium VI, VII, VIII przyznaje się 0 punktów, zaś w kryterium II - 1 punkt.]. Praca zgodna z tematem..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt