Sprawozdanie z zajęć korekcyjnokompensacyjnych w gimnazjum



Grupa będzie liczyła 5 uczniów.W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne .SPRAWOZDANIE Z PRACY LOGOPEDY SZKOLNEGO, ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH W GIMNAZJUM I SEMESTR 2013/2014 Na terenie szkoły prowadzone są zajęcia logopedyczne i zajęcia korekcyjno - kompensacyjne.Projekt pn. „Sierpeccy badacze" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.. Materiał nauczania jest związany ze szczegółowymi celami edukacyjnymi.. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.. Cele programu: Cel główny: wyrównywanie deficytów rozwojowych, Cele bezpośrednie: podniesienie poziomu sprawności .w klasach IV-VI szkoły podstawowej, w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej celem zajęć jest głównie stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniom z utrudnieniami rozwojowymi, umożliwienie uczniom opanowania podstawowych umiejętności czytania i pisania, wyrównywanie braków w .Innowacja będzie realizowana w cyklu trzyletnim, jako jeden z elementów składowych zajęć korekcyjno- kompensacyjnych.. Obejmowały .Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i pisaniu Program zajęć kształtujących kreatywność w klasach przysposabiających do pracy Program zajęć rewalidacji indywidualnej dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, II etap edukacjiĆwiczenia usprawniające trudności w czytaniu i pisaniu uczniów z ryzyka dysleksji..

Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnych prowadzonych z … nr orzeczenia … rok szkolny 2019/2020 .

Zgodnie z przydziałem czynności miałam prowadzić zajęcia koła w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla uczniów klas I - III gimnazjum.Program własny zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów gimnazjum ze specyficznymi trudnościami w nauce autor: .. scenariusz zajęć Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego .. Rozkłady materiału z biologii w klasie III gimnazjum dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim autor: Beata Podmokła Spotkania odbywały się raz w tygodniu.SPRAWOZDANIE Z PRACY LOGOPEDY SZKOLNEGO, ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH W GIMNAZJUM I SEMESTR 2013/2014 Na terenie szkoły prowadzone są zajęcia logopedyczne i zajęcia korekcyjno - kompensacyjne..

Podczas zajęć obowiązywała swobodna atmosfera i zasada współpracy.

i różnych pomocy dydaktycznych.. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z edukacji matematycznej odbywały się w I semestrze r. sz. 2013/2014 raz w tygodniu - w środę.. Ćwiczenia doskonalące percepcję słuchową.. W ramach konsultacji na bieżącojednego dziecka z prawej strony , dziecko przekazuje impuls dalej.. Iskierka toczy siê po kole a¿ wróci do prowadz¹cego.. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z … prowadzone były w formie indywidualnej w wymiarze 1 godziny tygodniowo.. 1.Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych obejmuje dzieci: ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, z zaburzeniami funkcji wzrokowych, z zaburzeniami funkcji słuchowych, z opóźnieniami i zakłóceniami rozwoju ruchowego (w tym lateralizacji), z zaburzeniami procesów emocjonalno-motywacyjnych,Skorzystaj z gotowych kart pracy do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i codziennie wspomagaj rozwój swoich uczniów!Cel szkolenia Cel szkolenia: jest zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z prowadzeniem zajęć korekcyjno-kompensacyjnych..

Micorek M., Materiały pomocnicze do zajęć korekcyjno - kompensacyjnych z dziećmi sześcio - siedmioletnimi, Bielsko - Biała 1995.

Troje 6-cio latków, dziewiętnaścioro 5-latków i troje 4-latków.. Cele ogólne: • Usprawnianie umiejêtnoœci dokonywania analizy i syntezy s³ucho-Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Program zajęć rewalidacji indywidualnej dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, II etap edukacji Program zajęć rewalidacyjnych dla dzieci ze spektrum autyzmu: Poznaję, przeżywam, rozumiemKujawa E, Kurzyna M., Reedukacja dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu metodą 18 struktur wyrazowych, Warszawa 1994.. Działanie 9.1.. MATERIAŁ NAUCZANIA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH.. Sawa B., Jeżeli dziecko źle czyta i pisze, Warszawa 1994.Najwięcej uczniów korzysta z zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i korekcyjno - kompensacyjnych.. Zajęcia były prowadzone według zaleceń poradni psychologiczno - pedagogicznej lub na podstawie własnej diagnozy.SPRAWOZDANIE NAUCZYCIELA Z ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Author: Gimnazjum w Jerzykowie Last modified by: user Created Date: 1/17/2011 10:52:00 AM Company: szkoła jeżykowo Other titles: SPRAWOZDANIE NAUCZYCIELA Z ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH SPRAWOZDANIE NAUCZYCIELA Z ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCHProgram zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów z deficytami rozwojowymi - stwierdzona dysleksja (klasy I - III gimnazjum) Wst ęp Niepodejmowanie odpowiednich działań w stosunku do uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych powoduje drugoroczność, pogłębianie się zaburzeńSPRAWOZDANIE NAUCZYCIELA Z ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Author: Gimnazjum w Jerzykowie Last modified by: Lenovo Created Date: 6/14/2016 10:35:00 AM Other titles: SPRAWOZDANIE NAUCZYCIELA Z ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH1 Podsumowanie realizacji projektu pn. Wiedzą zdobędę świat współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Szkole Podstawowej w Antoniowie Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne Celem tych zajęć było usprawnienie deficytów rozwojowych i wyrównywanie braków w wiadomościach oraz umiejętnościach szkolnych.1 PROGRAM ZAJĘĆ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH Autorzy programu: mgr Agnieszka Piórkowska, mgr Aleksandra Radziewska, mgr Patrycja Świerkosz (pedagodzy szkolni) Tytuł programu:,,z ortografią na TY zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu..

Scenariusz zajêæ korekcyjno-kompensacyjnych Grupa wiekowa: uczniowie gimnazjum ze specyficznymi trudnoœciami w czytaniu i pisaniu.

Spotkania odbywały się raz w tygodniu.SPRAWOZDANIE Z ZAJĘĆ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH PROWADZONYCH Z .. NR ORZECZENIA .. ROK SZKOLNY 2019/2020 Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z .. prowadzone były w formie indywidualnej w wymiarze 1 godziny tygodniowo.. Rozbudzanie motywacji do pracy nad wyrównywaniem braków.. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty .w domu, - obserwacja zajęć korekcyjno-wyrównawczych przez rodziców (zajęcia otwarte) w uzgodnionych terminach, w miarę możliwości.. Sześciolatki realizują program „Kocham przedszkole program wychowania .KOŁO MATEMATYCZNE W roku szkolnym 2005/2006 działało w naszej szkole koło matematyczne, którego byłam opiekunem.. Współpraca z nau-czycielami uczącymi dziecko w klasie w celu ujednolicenia metod i wymagań oraz stworze-nia indywidualnego planu pracy z dzieckiem..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt