Sprawozdanie z zajęć korekcyjnokompensacyjnych klasa 3



Obejmowały: 5 ucz.. SEMESTR II ROK SZKOLNY 2018/2019.. Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne prowadzone są zgodnie z zaleceniami PPP, dostosowane do możliwości oraz indywidualnych potrzeb psychofizycznych dzieci.Program terapeutyczny z zakresu zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów kształcenia zintegrowanego.. Wyniki te można zilustrować w ten sposób, iż w przeciętnej 30 osobowej klasie szkolnej, 3-5 dzieci ma problemy w opanowaniu wymaganych umiejętności spowodowane deficytami funkcji percepcyjno - motorycznych.Indywidualny plan pracy zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Pedagogika lecznicza.. Janusza Korczaka 3 .. przeprowadzała serię zajęć z uczniami w ramach programu „Szkoła .. klasy VI a wyniósł 29,06 pkt., co dało 71% wszystkich punktów, w przypadku klasy VI bProjekt pn. „Sierpeccy badacze" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.. Spostrzegawczość wzrokowa i wraż1iwość na szczegóły oglądanego obrazu ćwiczona na: • materiale konkretnym, • geometrycznym, • literopodobnym, •literowym.. Scenariusz zajêæ korekcyjno-kompensacyjnych Temat: Æwiczenia korekcyjno-kompensacyjne.. Terapia pedagogiczna w klasie PdP I-II.. Zajęcia w klasach I-III prowadziłam w oparciu o program własny zajęć korekcyjno- kompensacyjnych dla I etapu kształcenia w Szkole Podstawowej, który na bieżąco dostosowałam do wymagań i indywidualnych potrzeb uczniów.Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnych prowadzonych z … nr orzeczenia … rok szkolny 2019/2020 ..

Temat zajęć: Pisownia wyrazów z „ó" niewymiennym w wybranych wyrazach.

Opublikowano: 6 sierpnia 2017 roku.. Liczba uczestników - 5.. W ramach zajęć z terapii pedagogicznej w roku szkolnym 2009/2010 prowadzono działania mające na celu: 1.Usprawnianie analizy i syntezy wzrokowej i słuchowej, KONSPEKT ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH DLA KL. III 2.. Ilość uczniów1.. ćwiczenia Przebieg .. Zastosowanie mnemotechniki - łańcuch skojarzeń.SPRAWOZDANIE Z ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH.. Tak wyznaczony cel wymaga sprecyzowania celów operacyjnych - etapowych: 1.Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Program zajęć rewalidacji indywidualnej dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, II etap edukacji Program zajęć rewalidacyjnych dla dzieci ze spektrum autyzmu: Poznaję, przeżywam, rozumiemw klasach IV-VI szkoły podstawowej, w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej celem zajęć jest głównie stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniom z utrudnieniami rozwojowymi, umożliwienie uczniom opanowania podstawowych umiejętności czytania i pisania, wyrównywanie braków w .3 W swojej pracy terapeuty stosuję także kilka podstawowych zasad: Możliwie pełna indywidualizacja pracy z każdym dzieckiem Dążenie do integracji ucznia z grupą i terapeutą Stawianie zadań dostosowanych do możliwości dziecka i zapewnienie mu warunków do poprawnego wykonywania ćwiczeń Powolne, systematyczne przechodzenie od zadań łatwiejszych do trudnych, od prostych do .SPRAWOZDANIE WYCHOWAWCY KLASY III „b" ZA ROK SZKOLNY 2008/2009 (klasy II „b" Szkoły Podstawowej im..

Cele ...Program przeznaczony jest do realizowania na zajęciach korekcyjno - kompensacyjnych w klasach IV-VI.

Główny nacisk szkolenia koncentruje się na pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się - dysleksją.Tematyka szkolenia obejmuje również elementy terapii pedagogicznej.SCENARIUSZ ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH .. Pamięć wzrokowa - zapamiętywanie .PRACA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNA • pliki użytkownika renata.misia przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • Program wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.doc, Plan pracy korekcyjno kompensacyjnej z dziećmi 4 l.(1).docproblemy z orientacj¹ przestrzenn¹, odwzorowywaniem znaków, liter, trudnoœci w czytaniu.. Informacja o realizacji programu nauczania.. Æwiczenia usprawniaj¹-ce wszystkie funkcje poznawcze.. mgr Anna Wysocka.. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z edukacji matematycznej odbywały się w I semestrze r. sz. 2013/2014 raz w tygodniu - w środę.. ćwiczenia Pomoce 1.Sprawozdanie z działalności dydaktycznej i opiekuńczo - wychowawczej Szkoły Podstawowej im.. Rok szkolny 2009/2010 .. Wypełniony formularz sprawozdania prosimy przesłać pocztą tradycyjną na adres Polskiego Towarzystwa Dysleksji lub dostarczyć osobiście do 30 czerwca 2016r.Realizacja celów zajęć pozalekcyjnych.. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z … prowadzone były w formie indywidualnej w wymiarze 1 godziny tygodniowo..

Tymi funkcjami są: 1. z kl.III b. Celem zajęć było: 1. wyrównanie dysharmonii rozwoju.

W pierwszym półroczu roku szkolnego 2016/2017 terapią objętych było 41 uczniów posiadających opinie psychologiczno - pedagogiczne.. Cele programu: Cel główny: wyrównywanie deficytów rozwojowych, Cele bezpośrednie: podniesienie poziomu sprawności .Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów z deficytami rozwojowymi - stwierdzona dysleksja (klasy I - III gimnazjum) Wst ęp Niepodejmowanie odpowiednich działań w stosunku do uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych powoduje drugoroczność, pogłębianie się zaburzeńPodczas zajęć obowiązywała swobodna atmosfera i zasada współpracy.. TEMAT: Ćwiczenia usprawniające koordynację słuchowo - wzrokowo - ruchową związane z tematyką zimową.. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego prowadzone przez mgr Iwonę Sztafę.. W zajęciach uczestniczyli: .. Praca na zajęciach z Basią obejmowała usprawnianie:-pamięci słuchowej(rytmy, piosenki, wyliczanki, wierszyki)-procesów wzrokowych,-manualne,-koordynacji wzrokowo-ruchowej,-rozwijanie myślenia .Pedagogika - zajęcia korekcyjno-kompensacyjne kl.3 (pisownia "ó") 1..

2.Celem zajęć korekcyjno-kompensacyjnych jest usprawnianie funkcji, które 1eżą u podstaw czytania i pisania.

Zrealizowano 69/97 godzin.. Grupa wiekowa : uczniowie szkó³ podstawowych ze specyficznymi trud-noœciami w czytaniu i pisaniu.. z „rz" po spółgłoskach.. Pedagog szkolny W bieżącym roku szkolnym 2016-2017 zajęcia korekcyjno -kompensacyjne prowadzone były dla 26 uczniów klas 0-VI, z podziałem na grupy wiekowe.. Frekwencja 92,86.. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty .Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i pisaniu Program zajęć kształtujących kreatywność w klasach przysposabiających do pracy Program zajęć rewalidacji indywidualnej dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, II etap edukacji3.. Grupa liczy 10 osób.. W KLASIE III.. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego prowadzone przez mgr .Sprawozdanie dotyczy działań szkoły podjętych w latach 2014/2015 oraz 2015/2016.. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.. Utrwalenie pisowni wyrazów .. Imię i nazwisko nauczyciela prowadzącego zajęcia:Celem nadrzędnym zajęć korekcyjno-kompensacyjnych jest stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego dzieciom z utrudnieniami rozwojowymi, rozwoju na miarę ich możliwości.. Rodzaj ćwiczenia Cel .. gen. Józefa Bema w Bemowie Piskim) Klasa III "b" Wychowawca klasy: Agnieszka Piontek-Prusinowska.. Koordynator programu wraz z Zespołem udziela odpowiedzi na zamieszczone niżej pytania.. Program został zrealizowany z godnie z podstawą .SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZAJĘĆ REWALIDACJI INDYWIDUALNEJ Author: prv Last modified by: Nauczyciel Created Date: 9/19/2013 11:47:00 AM Other titles: SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZAJĘĆ REWALIDACJI INDYWIDUALNEJ1 PROGRAM ZAJĘĆ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH Autorzy programu: mgr Agnieszka Piórkowska, mgr Aleksandra Radziewska, mgr Patrycja Świerkosz (pedagodzy szkolni) Tytuł programu:,,z ortografią na TY zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu.. Działanie 9.1..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt