Efekty pracy wychowawczej opis sukcesów



3d) Udział mój i naszej placówki w ewaluacji zewnętrznej, przeprowadzonej w maju 2014r.. Efekty:Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły Lp.. Przede wszystkim swoimi spostrzeżeniami starałam podzielić się z nauczycielami o krótszym stażu.SPRAWOZDANIE Z PRACY WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNEJ ZA I PÓŁROCZE W ROKU SZKOLNYM 2010/2011 GRUPA II- 3 LATKI We wrześniu grupa liczyła 30 dzieci.. Skupiłam się na wypracowaniu u uczniów umiejętności swobodnego operowania językiem w różnych sytuacjach.• Efekty: informacja o np. wpływie podejmowanych działań na doskonalenie procesu dydaktyczno - wychowawczego poprzez aktywizowanie uczniów, łatwiejszy kontakt z rodzicami.. W roku szkolnym 2007/2008 do mojej wychowawczej klasy przydzielono ucznia mieszkający w Domu Dziecka w Kątach Wrocławskich.W pracy z klasą działania wychowawcy powinny być szczególnie nastawione na osiągnięcie takiego stanu jej funkcjonowania, aby klasa: • Zapewniała uczniowi poczucie bezpieczeństwa jako warunek swobodnej pracy nad sobą, • Tworzyła warunki angażowania się ucznia w życie klasy, • Pomagała uczniowi w samookreśleniu i budowaniu .Istotna jest także samoocena efektów pracy, opis nie tylko sukcesów, ale i porażek, wnioski na przyszłość oraz wskazanie efektów w odniesieniu do dziecka, nauczycieli, przedszkola..

Przyniosły pozytywne efekty w pracy wychowawczej.

EFEKTY DZIAŁAŃ Moje działania dość szybko przyniosły efekty.sprawozdanie z pracy wychowawczo- dydaktyczno opiekuŃczej za rok szkolny 2014/2015 grupa 3,4 latki We wrześniu grupa liczyła 25 dzieci.. Ze względu na trudności adaptacyjne jedno dziecko zrezygnowało z uczęszczania do przedszkola.Praca z uczniami i dla nich ze szczególnym uwzględnieniem ich niepełnosprawności dawała mi dużo satysfakcji i zadowolenia.. Na ich miejsce przyjęto jednak inne osoby.Wraz z podejmowanymi działaniami pracy w zespołach opracowywałam i wdrożyłam plan pracy pedagoga w każdym roku stażu oraz program kółka literacko - teatralnego w roku szkolnym 2009/2010.. Opisywanych działań nie należy rozdzielać, a ponadto powinny one wybiegać poza nauczycielskie obowiązki.. rozwój społeczny uczniów, umacniały więzi emocjonalne z rodziną, a tym .Wielokrotnie dzieliłam się doświadczeniami dotyczącymi pracy wychowawczej.. Sukcesy osiągane w tej dziedzinie motywowały go również do wysiłku i pracy nad umiejętnościami, które nadal tego wymagały, szczególnie rozwijaniem sprawności manualnej.. 3.Udział w Ogólnopolskim Programie Uczymy Dzieci Programować.Być może zainteresują Cię również inne nasze materiały: Sprawozdanie (półroczne) z realizacji planu na nauczyciela mianowanego Sprawozdanie z realizacji Planu Rozwoju Zawodowego za okres 01.09.2011 - 29.02.2012 mgr SYLWII […]; Sprawozdanie z awansu kończące staż na nauczyciela dyplomowanego Sprawozdanie składane do dyrekcji przedszkola po zakończeniu stażu na n-la .sprawozdanie z pracy dydaktyczno - wychowawczo - opiekuŃczej w i pÓŁroczu w grupie v - „krasnoludki"..

Osobiste sukcesy pedagogiczne badanych dotyczyły zarówno efektów pracy wychowawczej, jak i dydaktycznej.

Toteż każdy nauczyciel, oprócz tego podstawowego zadania realizuje wiele innych, mających na celu poszerzenie zakresu działań szkoły.Efektem naszej pracy są pozytywne zmiany w pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej.. Do oddziału uczęszcza 16 dzieci, w tym 9 dziewczynek i 7 chłopców.. swoich nawet najdziwniejszych pomysłów.. Ukończenie kursu przeprowadzonego przez Małopolski Ośrodek Ruchu DrogowegoOpracowanie Programu wychowawczo-profilaktycznego w oparciu o wyniki pogłębionych analiz potrzeb i kłopotów wychowawczych zgłaszanych przez rodziców oraz nauczycieli, problemów wynikających z wieku dorastania, z uwzględnieniem zagrożeń środowiskowych, zagrożeń od substancji psychoaktywnych, przemocą, narkomanią oraz innymi zagrożeniami cywilizacyjnymi oraz w oparciu o wyniki .Aby osiągnąć zamierzone efekty pracy starałam się stosować różnorodne metody pracy, które wymagają od ucznia aktywnej postawy, np. praca w parach lub grupach czy mini-inscenizacje..

Szczególnie, jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów uczniowskich bądź też pracy z uczniem trudnym.

Stosowane metody i formy pracy są nowoczesne i zapewniają wychowankom osiągnięcie sukcesów rozwojowych w atrakcyjny, twórczy i aktywny sposób.. Zadania Formy realizacji Ocena stopnia realizacji / Efekty 1.. Poznanie procedury awansu zawodowego niezbędne do uzyskania awansu nauOkreślono osiem kompetencji kluczowych, które stanowią połączenie wiedzy, umiejętności i postaw uważanych za niezbędne dla potrzeb samorealizacji i rozwoju osobistego, aktywnego obywatelstwa, integracji społecznej oraz zatrudnienia: 1. porozumiewanie się w języku ojczystym; 2. porozumiewanie się w językach obcych; 3. kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-Współpraca z domem Dziecka w Kątach Wrocławskich celem wspólnej pracy nad osiągnięciem sukcesów każdego ucznia na miarę jego możliwości.. Uważam, że moja współpraca z rodzicami była bardzo dobra, pozwoliła na wzmocnienie więzi emocjonalnych rodziców ze szkołą, co w konsekwencji przyczyniło się do uzyskania pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej, nie było żadnych niejasnych i niesprecyzowanych sytuacji.„Mistrz przerwy - oceniane jest zachowanie uczniów podczas przerw międzylekcyjnych (odznaki te wraz z dyplomami wręczane są podczas uroczystychCzynniki wpływające na osiąganie przez nauczycieli sukcesów pedagogicznyc h. ..

Za swoje osiągnięcia w pracy dydaktyczno - wychowawczej otrzymałam w latach 2013, 2011, 2007, 2005 Nagrody Dyrektora Szkoły.

Nauczanie, choć nie .Uzyskane efekty: Dzięki znajomości podstawowych zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz przepisów przeciwpożarowych mogłam organizować zajęcia wychowawcze w sposób właściwy i bezpieczny zarówno dla wychowanków, jak i dla mnie, permanentnie dostosowywać rozwiązania do potrzeb uczniów i wychowanków, a także wypracować .Opis i analiza § 8 ust.. Dodatkowe zajęcia dostarczyły mi i uczniom satysfakcji z powodu osiągniętych sukcesów oraz zwiększyły zaangażowanie uczniów.WYNIKI EWALUACJI: Analizując wpływ mojego działania polegającego na ułożeniu testu, pytań konkursowych oraz przygotowanie materiału do zbadania praktycznych umiejętności uczniów mogę stwierdzić, iż uzyskałam pozytywne efekty w pracy dydaktyczno- wychowawczej.Głównym zadaniem każdego nauczyciela jest przekazywanie wiedzy, ale co to byłaby za praca gdyby tylko do takich działań się sprowadzała.. Można informować o efektach korzystania z internetowych zasobów, możliwości umieszczania wspólnych produktów, publikacji.Doskonale radził sobie z zadaniami wymagającymi analizy i wyciągania wniosków.. Efekty podjętych działań: • Poszerzanie wiedzy dotyczących aspektów prawnych awansu zawodowego.METODY I FORMY PRACY .. Uczestniczyłam w pracach komisji konkursowych.. Efekty: dla szkoły: · Podnoszenie jakości pracy dydaktyczno - wychowawczejkoniecznych w pracy nauczyciela, zgodne z potrzebami przedszkola oraz oczekiwaniami wychowanków.. Po zakończeniu stażu przygotowałem również sprawozdanie z realizacji powyższego planu wg obowiązujących procedur.. pomógł mi w lepszej organizacji działań własnych na rzecz poprawy jakości pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej.Opis i analiza wdrożenia programu współpracy z rodzicami.. Forma realizacji: Współpracowałam w pracach komisji Miejskiego Konkursu Ortograficznego organizowanego przez Szkołę Podstawową nr 10 w Tarnobrzegu.Efekty dla mnie: - zwiększenie motywacji rodziców do współpracy z nauczycielami, - podniesienie efektywności pracy wychowawczej, - współpraca z rodzicami w celu wypracowania wspólnych oddziaływań na dziecko, - troska o jakość pracy wychowawczej szkoły.. W ciągu semestru 3 dzieci zrezygnowało z uczęszczania do naszej grupy..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt