Sprawozdanie z zajęć rozwijających z matematyki wnioski



Organizowane są zabawy ruchowe przy muzyce oraz pobyt dzieci na placu zabaw .• zna i potrafi korzystać z pojęć, definicji, praw matematycznych, • korzysta z informacji za pomocą tabel i wykresów, • poszerza zakres wiadomości z matematyki o niektóre zagadnienia klasy IV, • potrafi logicznie myśleć, uogólniać, wyciągać wnioski, • potrafi zastosować zdobytą wiedzę teoretyczną w praktyce,5 ZAJĘCIA TANECZNE Prowadząca: mgr HELENA BUKOWSKA Odbyło się 30 godzin zajęć zgodnie z harmonogramem, w których brało udział 16 uczniów (8 dziewcząt, 8 chłopców).. W związku z tym organizowałam dla wszystkich chętnych konkursy, trwające cały rok, takie jak: „Konkurs tablicowy", konkurs „Sudoku", czy dwuetapowy konkurs .matematyki, z drugiej - jak inspirować uczniów zdolnych do rozwijania zainteresowań i zdolności ma-tematycznych.. Sprawozdanie z planu wspomagania nauczycieli w wykonywaniu ich zadań statutowych w roku szkolnym 2015/2016.. Chciałam też popularyzować ją wśród szerokiego grona uczniów.. Realizacja ich nastąpiła w terminie od 9 września 2014 do 19 grudnia 2014.1 SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZADAŃ W PROJEKCIE zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci o uzdolnieniach matematyczno-przyrodniczych PO 15 GODZINACH ZAJĘĆ W roku szkolnym 2012 / 2013 uczniowie klas I III Szkoły Podstawowej w Wądrożu Wielkim biorą udział w zajęciach rozwijających zainteresowania dzieci o uzdolnieniach matematyczno-przyrodniczych, realizowanych w ramach projektu UDA .zniwelowanie braków programowych, rozwijanie kreatywności uczniów, a tym samym lepsze przygotowanie do sprawdzianu klas VI..

Zajęć rozwijających uzdolnienia.

Rozwijanie zainteresowań matematycznych uczniów, budzenie w nich pasji poznawczej i aktywności, ułatwienie zaprezentowania efektów własnej pracy na forum całej szkoły to tylko nieliczne z zadań jakie stawia przed sobą nauczyciel matematyki - opiekun koła matematycznego.Sprawozdanie z realizacji programu zajęć rozwijających zdolności z matematyki przygotowany dla uczniów klasy 1a Gimnazjum im.. Spotkania odbywały się raz w tygodniu.Z myślą o takich zajęciach opracowałam program zajęć edukacyjnych popularyzujący matematykę.. Rozwijanie zdolności poznawczych i kształcących.. Na zajęcia uczęszczało 6 uczniów.Informacją zwrotną dla prowadzącego zajęcia będzie ankieta dla uczniów przeprowadzona pod koniec prowadzenia zajęć.. nauczyciele klas szóstych.. Zrealizowane zostały cele ogólne zajęć: Uwrażliwienie na sztukę.32 godz. zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego (3 dziewczynki, 5 chłopców) 36 godz. zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki (3 dziewczynki, 5 chłopców) 31 godz. zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (6 dziewczynek, 4 chłopców)PRACA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNA • pliki użytkownika renata.misia przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • Program wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.doc, Plan pracy korekcyjno kompensacyjnej z dziećmi 4 l.(1).docProgram pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi ..

Potrafi/ma trudności z wykorzystaniem matematyki w praktyce.

Wł. St. Reymonta w Koziebrodach .. Program zajęć wspomagających rozwój umiejętności społecznych został napisany na potrzeby pomocy uczniom we właściwym adoptowaniu w środowisku szkolnym .Sprawozdanie z projektu edukacyjnego .. • Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki (prowadząca .. Celem zajęć było przede wszystkim rozwijanie zainteresowania uczniów nauką języka angielskiego, poszerzanie znajomości słownictwa oraz podstawowej gramatyki.. Dokonuje obliczeń, porównuje/ma trudności.5.sprawozadnie z klasyfikacji klas 1-3 doc .. Mierzy, waży/ ma trudności z wykorzystaniem linijki/centymetra, wagi.. W każdej klasie są uczniowie interesujący się matematyką, pragnący poszerzać swoje wiadomości i umiejętności.2.. Organizuje się dla uczniów szczególnie uzdolnionych orazProgram zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki dla uczniów mających problemy w nauce Realizujących program nauczania matematyki „Matematyka z plusem" Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe zgodny z podstawą programową obowiązującą od 1 września 2009 r. Opracowała Małgorzata Kuropaczewska WSTĘP Myślą przewodnią niniejszego programu jest wspieranie rozwoju ucznia na .Sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych prowadzonych w formie indywidualnej w wymiarze 1 godziny tygodniowo..

do czerwca 2012r.Sprawozdanie z zajęć matematycznych w klasie VI .

Stymuluje rozwój intelektualny uczniów.. nauczyciele klas szóstych.. Obsługa edytora Word.. Zajęcia odbywały się raz w tygodniu na przemian dla klas IV i V oraz VI.Sprawozdanie końcowe z dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z matematyki - Koszyce Wielkie 24.07.2012.. W ramach art. 42 KN realizowane były zajęcia matematyczne w wymiarze 1 godz. tygodniowo w klasie VI.. Podczas prowadzonych przez nauczycieli zajęć gimnastycznych dzieci rozwijają się ruchowo.. WNIOSKI KOŃCOWE: 1.. Proponujemy w nim ćwiczenia, które w pozytywny sposób wpływają na aktywność po-znawczą uczniów z klas I-III, ich postawę twórczą, emocje oraz motywację.Kontakt z dziełami sztuki plastycznej i muzycznej w środowisku lokalnym.. W klasach VI nie rezygnować z prowadzenia zespołów wyrównawczych z językaSprawozdanie z realizacji zajęć rozwijających kompetencje kluczowe - warsztaty kompetencji społecznych prowadzonych w Szkole Podstawowej im.. ROK SZKOLNY 2014/2015.. Uzdolnienia i zainteresowania uczniów należy rozwijać już od najmłodszych lat.. Rozwijanie i poszerzanie wiadomości i umiejętności zdobytych na lekcjach.. Uczniowie bardzo chętnie uczestniczyli w zajęciach, co skutkowało bardzo wysoką frekwencją.. 6.sprawozdanie z klasyfikacji za semestr/rok szkolny klas 4-6 doc. 7.sprawozdanie z realizacji zadań przedmiotowych doc. 8.sprawozdanie z realizacji zajęć pozalekcyjnych (art.42) doc. 9.sprawozadnie z realizacji zajeć pozalekcyjnych w roku szkolnym docOpublikowane 26 września 2019 0 By sylwiaiwan Przykładowe sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych Napisane w Przykładowe sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych Tagged ##opis, #rewalidacja, #sprawozdanie, ocenaSprawozdanie z realizacji zajęć rozwijających zdolności matematyczne dla uczniów klas V i VI prowadzonych w ramach projektu „Realizuję swoje pasję „ w roku szkolnym 2018/2019 przez Annę Mierzejek W I semestrze roku szkolnym 2018/2019 w projektach z matematyki w Społecznej Szkole Podstawowej w Bredynkach uczestniczyło 10 osób.WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY: - motywowanie uczniów do systematycznej pracy - umożliwienie uczniom wykorzystania zdobytej wiedzy do porozumiewania się na miarę możliwości ucznia ..

W dodatkowych zajęciach pozalekcyjnych z matematyki brało udział 8 uczniów.

Wnioski z ankiety staną się podstawą do ewentualnych zmian w tym programie.. Informacje o realizacji zadania.. Z PROWADZENIA ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI.. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności matematycznych w klasach V-VI.SPRAWOZDANIE.. Ponadto uczniowie mieli możliwość doskonalenia sprawności .Wnioski z nadzoru dyrektora przedszkola w roku 2015/2016: .. Ankieta została zamieszczona w załączniku nr 1.. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi rok szkolny 2011/2012 W I semestrze roku szkolnego 2011/2012 prowadziłam w gimnazjum zajęcia rozwijające zdolności z matematyki dla uczniów klasy 1a.Sprawozdanie z zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV - VI Zajęć w I semestrze roku szkolnego 2014/2015 odbywało się 16 godzin.. wszyscy nauczyciele.. Zajęcia wyrównawcze z matematyki w szkole Podstawowej w Szczenurzy prowadzone były w dwóch grupach.. Posługiwanie się wyszukiwarką internetową.. NOWIK.Matematyka jest jednym z najważniejszych przedmiotów nauczania w szkole.. w roku szkolnym 2012/2013 wraz z oceną efektywności.. Należy utrzymać dodatkową godzinę zajęć tygodniowo z języka polskiego i matematyki w każdej z VI klas.. Wykonywanie gipsowych odlewów, lepienie z materiałów plastycznych, kolorowanie i malowanie prac, pakowanie.. Obsługa komputera, wyszukiwanie informacji na dany temat w Internecie.. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki prowadzone przez mgr Renatę Kwapisz .. Uzyskanie wiedzy o wyższym poziomie trudności - zgodnym z poziomem rozwoju ucznia 6.- organizacja zajęć w ramach art. 42, dla klas szóstych z podziałem na grupy (jednego tygodnia uczniowie wymagający wsparcia, a drugiego nie mający problemów edukacyjnych..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt