Sprawozdanie z zajęć unijnych z matematyki



Wszyscy ankietowani odpowiedzieli, że zajęcia koła były ciekawe, a współpraca z nauczycielem prowadzącym dobra.Sprawozdanie z pracy na zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w ramach projektu „Lepszy w zawodzie".. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z … prowadzone były w formie indywidualnej w wymiarze 1 godziny tygodniowo.. BO poznawali i doskonalili przede wszystkim zasady pisowni wyrazów z „ó .Sprawozdanie z projektu edukacyjnego .. • Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki .. Plansze, krzyżówki, rebusy, tabele z danymi do odczytu, cenniki 8.„Zajęcia wyrównawcze z matematyki" .. projektu jest powiązanie wiedzy i umiejętności zdobywanymi w szkole z umiejętnościami rozwijanymi w trakcie zajęć praktycznych na wodzie.. Przebieg: W czasie 40 godzin zrealizowano treści zawarte w szczegółowym harmonogramie zajęć.. Iwona Jakubowska prowadziła zajęcia unijne z plastyki.. W roku szkolnym 2011/2012 wszystkie szkoły podstawowe w gminie Michałowice przystąpiły do projektu unijnego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I III szkoły podstawowej w kontekście .. 22.06.2012 PUBLIKACJA PODSUMOWUJACA ZAJĘCIA DODATKOWE Z .Opublikowane 26 września 2019 0 By sylwiaiwan Przykładowe sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych Napisane w Przykładowe sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych Tagged ##opis, #rewalidacja, #sprawozdanie, ocenaProgram zajęć przewidziany jest do realizacji w klasach IV - VI na 60 godzinach zajęć dodatkowych z matematyki (o charakterze wyrównawczym)..

Encyklopedia matematyki 3.

SPRAWOZDANIE Z ZADANIA EDUKACYJNEGO REALIZOWANEGO PRZEZ ZESPÓŁ SZKÓŁ W GOWIDLINIE ?. Nauczycielka posiada kwalifikacje do ich prowadzenia: dyplom magisterski z pedagogiki wczesnoszkolnej.I SEMESTR ZAJĘĆ UNIJNYCH „FABRYKI WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI" JUŻ ZA NAMI!. Na zajęcia uczęszczało 6 uczniów.SPRAWOZDANIE.. Będzie on przeznaczony dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, mającymi trudności z opanowaniem podstawowych wiadomościZajęcia dodatkowe Dziecięca matematyka - sprawozdania.. Sprawozdanie z realizacji zajęć rozwijających dla klas młodszych ,,Skarby regionu - zabytki, tradycje, przyroda" Zajęcia regionalne odbywają się w wymiarze dwóch godzin w tygodniu zgodnie z1 Sprawozdanie za rok 2009/10 z zajęć pozalekcyjnych prowadzone w Szkole Podstawowej w Niedzicy w ramach projektu Moja Szkoła Moje Okno na Świat Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze prowadzone są dla trzech grup uczniów po jednej godzinie zajęć tygodniowo.. w roku szkolnym 2012/2013 wraz z oceną efektywności.. Komputer, programy edukacyjne 4.. Rozbudzanie dziecięcej aktywności i samodzielności poprzez działanie z zakresu edukacji matematycznej..

Zajęcia zOpis realizacji zajęć: 1.

Z ajęcia prowadzone zgodnie z programem napisanym przez Jadwigę Janocik zatwierdzonym w dniu 17 grudnia 2009r.. Działania na rzecz edukacji matematycznej wspierane były przez Fundację mBanku, która promuje i dofinansowuje inicjatywy służące rozwijaniu myślenia matematycznego, prezentujące innowacyjne podejście do .Od października 2010 r rozpoczęły się zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w kl.III w ramach programu unijnego "Od bariery po sukces" .Kontyunują go uczniowie , którzy uczęszczali na nie do czerwca 2010r.. WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY: - indywidualnie pracować z niektórymi uczniami - zachęcić uczniów do dalszej nauki matematykiSprawozdanie z realizacji zajęć w ramach projektu unijnego „Lepszy start" w roku szkolnym 2017/2018.. Grupa liczy 10 osób.. Razem 28 godzin.. W związku z tym organizowałam dla wszystkich chętnych konkursy, trwające cały rok, takie jak: „Konkurs tablicowy", konkurs „Sudoku", czy dwuetapowy konkurs .z matematyki (z elementami przyrody) dla uczniów klas IV-VI.. ROK SZKOLNY 2014/2015.. Odbyło się 14 spotkao po dwie godziny.. Zajęcia wyrównawcze z matematyki w szkole Podstawowej w Szczenurzy prowadzone były w dwóch grupach.. Zrealizowano 74/96 godzin.. Grupa - Jolanty Cabaj Zajęcia prowadziłam od 27 października 2009 do 25 maja 2010 roku..

do czerwca 2012r.Sprawozdanie z zajęć matematycznych w klasie VI .

W II semestrze roku szkolnego 2013/2014 .. 1 grupa zajęć matematyczno-technicznch Studio projektu .. W związku z tym opracowałam program tych zajęć, który będę realizowała pod hasłem: „Matematyka i przyroda wokół Siedlec".. Płyty CD lub kasety VHS z prezentacjami matematycznymi 5.. 2009/2010 Zajęcia wyrównawcze odbywały się w I semestrze we wtorki (co drugi tydzień) na 8 godzinie lekcyjnej.. Jest przeznaczony dla uczniów spełniających warunki regulaminu rekrutacyjnego opracowanego przez SYNTEA S.A., a więc dla dzieci, których średnia ocen z matematyki nie przekroczyła 4,5.Z myślą o takich zajęciach opracowałam program zajęć edukacyjnych popularyzujący matematykę.. Z PROWADZENIA ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI.. Spotkania odbywały się raz w tygodniu.SPRAWOZDANIE ZAJĘĆ UNIJNYCH ZA PIERWSZY ROK 2018/2019 „UCZEO SKRZZYDŁA ROZWINIE W GOLESZOWSKIEJ GMNIE" 2.. W ramach art. 42 KN realizowane były zajęcia matematyczne w wymiarze 1 godz. tygodniowo w klasie VI.. SPRAWOZDANIE z prowadzonych zajęć wyrównawczych z matematyki w klasie III gimnazjum w I semestrze r. szk..

W dodatkowych zajęciach pozalekcyjnych z matematyki brało udział 8 uczniów.

Chciałam też popularyzować ją wśród szerokiego grona uczniów.. Nabywanie wiadomości i umiejętności potrzebnych do rozpoczęcia szkolnej edukacji matematycznej.. GIMNAZJUM.Sprawozdanie z realizacji projektu „Trening Umiejętności Społecznych" w roku szkolnym 2017/2018 Od 6 października 2017 do 31 maja 2018 w Zespole Szkół Logistycznych we Wrocławiu realizowano cykl zajęć w ramach projektu „Trening Umiejętności Społecznych".. Zajęcia odbywały się raz w tygodniu na przemian dla klas IV i V oraz VI.Sprawozdanie końcowe z dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z matematyki - Koszyce Wielkie 24.07.2012.. Informacje o realizacji zadania.. Celem zajęć rozwijających z matematyki jest : rozwijanie matematycznej wiedzy, rozbudzanie naturalnej aktywności, twórczego myślenia,Jak wynika z przeprowadzonej ankiety 100% ankietowanych chętnie uczęszcza na zajęcia koła matematycznego, odpowiada im forma prowadzenia zajęć i zadania realizowane na zajęciach są dla nich interesujące.. Decyzją z dnia 10 .11.2010r jednego z uczniów przeniesiono z listy rezerwowej na listę podstawową tych zajęć.Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnych prowadzonych z … nr orzeczenia … rok szkolny 2019/2020 .. W roku szkolnym 2010/2011, nasza szkoła przystąpiła do Programu Unijnego „Fabryka wiedzy i umiejętności .SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU REALIZOWANEGO W RAMACH POKL WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE .. W związku z programem unijnym „Lepszy start w edukacyjną przyszłość" postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom uczniów i zorganizować im zajęcia pozalekcyjne w formie różnego rodzaju kół zainteresowań i zajęć wyrównawczych.Matematyka, Sprawozdania Sprawozdanie z zajęć wyrównawczych z matematyki.. Objęci nimi byli uczniowie z drugich klas technikum.Przygotowane przez nauczyciela pomoce do zajęć 2.. Zajęcia odbywały się przez półtorej roku i trwały w okresie od stycznia 2011r.. Zapisanych było siedmiu słabszych uczniów .Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki prowadzone przez mgr Renatę Kwapisz .. Uczęszcza na te zajęcia 24 uczniów.Download "SPRAWOZDANIE Z ZAJĘĆ REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU.. W listopadzie na zajęciach z dziecięcej matematyki dzieci kontynuowały i ćwiczyły umiejętność odczytywania zegara, oraz utrwalały wiadomości dotyczące czasu (doba ma dwadzieścia cztery godziny (zaczyna się i kończy w nocy, o godzinie dwudziestej czwartej oraz, każda godzina składa się z sześćdziesięciu minut, a .SPRAWOZDANIE Z ZAJĘĆ UNIJNYCH Z PLASTYKI.. przez Wiesławę Knawę dostosowanym do potrzeb, aspiracji ,możliwości BO.. Zajęcia odbywały się w wymiarze 1 godz. lekcyjnej tygodniowo.. Kalkulator, suwaki matematyczne 6.. Realizacja ich nastąpiła w terminie od 9 września 2014 do 19 grudnia 2014.2 grupy zajęć matematycznych dla klas I-III Kuźnia Talesa.. Książki z prywatnej biblioteki nauczyciela 7.. 34 godziny w roku szkolnym 2009/2010, 36godzin w roku szkolnym 2010/2011.. Inną formą zajęć były zajęcia wyrównawcze z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, w których uczestniczyło 35 uczniów..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt